środa, 7 września 2011

Wtorek: Torebki z frendzlami

Emmaa ;; D

Druga notka dobra ; ) może najpierw opowiem o jutrzejszym dniu dobra  : D  tak więc pierwsza lekcja polski i te wykresy podmoty i rzeczenia i wgl. wszystko czaje czaicie to wszystko ale czasowników rzeczowników i tych podobnych gówien za groma nie odróżniam x d ; D  W podstwówce się tego nie uczyłam tak więc wczoraj przepisałam z zeszytu Izy i mam niekoniecznie ogarniam w 100 % ale chociaż kumam te pytania czasownik : co robi ? itd x d Zajęcia artystyczne jak i technike mamy z naszą panią tak więc pełen luz ... Niekoniecznie chłopaki nie ogarnięte jak jakieś dzici buszu sie zachowują grr ; / Z kartkówki punktów 8 / 12 kiepsko tylko 66 % punkt wyżej i 4 - grrrrr ; ( W-F jak w - f ćwiczenia a je jestem leniem na całego x d :  D Historia i WOS .... ciężka sprawa x d  na historii przez całą gdzinę robiłam ćwicznia tak więc nie słuchałam go za bardzo ale przeczytałam temat w podręczniku tak więc pełny ogar x  d Później WOS z tym samym panem zadał pan pytanie co działo się na świecie w ostatnim tygodniu jakeś wydarzenia to ja mu mówie : '' vma 2011'' a on że sb żartuje żal ; / Później oczywiście domek i nudaa x d 

DObra wracam do tematu notki bo nie chce mi sie pisać zbytnio nie chce x  d

Torebki z frendzlami... achh powiem szczerze że mi sie podobają i to bardzo najładniejsze jak dla mnie takie brązowe i zamszowe ale inne też mogą być. A jeżeli jeszcze ktoś ubierze takie letnie kozaki ( nie wiem czy takie coś jest ale dobra " też z podobnego materiału lub koloru  to już wgl masakrycznie mi sie podoba ; D
Może przejde poprostu do zdj jak ktoś nie wie jak to wygląda ; )











I jak wam się podobają?.
Macie również taką opoinię jak ja ?>
Ja lece dzisiejsz notka wieczorkiem ; )

Walnij SMJALA

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz