czwartek, 8 września 2011

Converse

Emmaa ; D

Tak więc dzisejszy dzień mijał strasznie długo.... Mam pytanie który mąrdry wali chemie na pierwszą lekcje jak większość uczniów nie myśli jeszcze o tej porze ; /  x d No to na chemii spoko było normalnie ogar ze wszystkiego prawie x d Nie no ze wszystkiego x  d Później fizyka... po raz pierwszy opłaccało się chodzić na te zajęcia bo cziłam co ona gada no nie zupełnie jej słuchałam no ale dobra x d Powiedzała nam że jedzenimy we wtorek do olsztyna na spotkanie z człowiekiem z pasją ; ) Aj tamn że to jakiś tam rajdowiec ważne że wyjerzdza,y o 8:50 Tak więc nie bd na lekcjach x d Ach ta akademia uwielbiam te wycieczki jeszcze w pażdzierniku jedziemy do wawy do centrum kopernika chyba : D ponoć fajnie no ale się przekanam i wam opowiem x d ; D Te wycieczki są z MŁODYCH NOBLISTÓW powiem szczerze że poszłam tam tylko ze wzglądu na wycieczki jak za freeko to czemu nie hahaha . Dwie matmy mieliśmy a w między czasie zbiórka trójek klasowych... tak tak jestem gospodarzem jaki żal ; / x  d Polski karkówka kurcze nie wiem jak poszła grr... i to mnie dołuje x d ; DROsyjski znowu większość pizde darła no ja tylko rozmawiałam no ale cicho z karolinką oczywiście: pisze tak jak się czyta jak coś  x d :
- wasze djeti bendom gawarit pa ruski ; ) ( nawet nie wiem co miała na myśli mówiąc wasze ale ok x d )
- a wasze djeti bendom jarat trawu x d
My to se zawsze znajdziemy pomysł na nude
-karolina chocmy jarat marychu x d
Później religia a religia jak religia x d ; D
Tak więc byłam o 14:40 w domu może wcześniej nie mam pojęcia obiadek i obejrzałam z Adasiem TOP MODEL bo wczoraj mi się nie chciało a chciałam się jeszcze poza tym nauczyć z Fizyki. MOże zara napisze fastem notke o Top model bd szybko i temat z głowy x d
Dobra wracając do tematu notki:

Tak więc conversów nie mam ale mieć bd chyba na wiosne. Miałam se kupić tera ale z mamą stwierdziłyśmy że kiedy ja w nich pochodze jak taka pogoda tera to adidasy albo ewentualnie jak ciepło sandałki i znjąc moje szczęści wyrosła bym przez zime ; ) . Tak więc wiosna bd odpowiednia na taki zakup x d. Nawt wybrałam kolor x d Fioletowe <333 ale te ciemniejsze  x d ; D Może pokaże wam tera zdj. tacvh conversów podzielonych na cene i fason a później po prostu zdj. tych naj kolorów x  d Tak więc zacynam x d:

Cena trampek ze wzorami 219-239 zł



Cena trampek na cienkiej podeszwie 199 a na grubej 219 zł


Cena od 219 do 299 zł

converse3.jpg

Podział cenowy jest teraz czas na te naj x d Choć powiem szczerze że wszysstkie są zawaliste x  d


Pare bd kategoriami jeżeli jakieś was zainteresują łatwiej wam bd ; )

Kategoria : Chuck Taylor

Cena : 299,- PLN

Chuck Taylor AS Knee HI
Kategoria : Chuck Taylor

Cena : 269,- PLN


Chuck Taylor AS Two Fold


Kategoria : Chuck Taylor

Cena : 299,- PLN



Chuck Taylor AS Specialty

Kategoria : Chuck Taylor

Cena :  219,- PLN


Chuck Taylor As Core

Te informacje brałam se strony:










converse-chuck-taylor-gold-zipper-02.jpg





Converse Sneakers


i te bez wzorów i chyba tu bd wszystkie distępne kolory conversów ; )












CONVERSE KAZDY ROZMIAR CONVERSE CONVERSE CONVERSE














pomarańczowe conversy
conversy serca
turkusowe conversy

converse

Mam nadzije że wam się podobają : )
Jak tak to który wzór ?. Czy który kolor ?.

Walnij SMAJLA

paa ; **





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz