wtorek, 27 września 2011

MTV EMA 2011 kto ?

Emmaa ; D

Wczorajszy dzień był spk. POszliśmy na spacer z paroma osobami i naszą ukraińską kol. Nadją ; ) . Nadja bd u nas do soboty i trzeba bd się pożegnać ; o Kupiliśmy wczoraj prezenty dla chłopaków. Mi osobiście się niepodobają ale od razu powiedzałam że się nie odzywam bo i tak nie słuchają ; /

Ta notka jest z  wczoraj tak więc bd szybka. x d

W sobote podajże mówiłam wam o MTV EMA 2011 mówiłam kategorie i gdzie i kiedy się odbędzie ; D
Ale wczoraj wieczorkiem na stronie MTV.pl zostało napisane kto ową galę poprowadzi...
Bd to SELENA GOMEZ. ; D
Do Seleny  nic nie mam tak więc niech se ją prowadzi mnie to nie obchodzi najważniejsze są nagrody  xd


Cieszycie się że Selena poprowadzi galę MTV EMA ?.
Czy raczej jej nie lubicie

Walnij SMJALA

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz