czwartek, 15 września 2011

Opaski w stylu hippie

Emmaa : D

Dzisaij znowu 2 notki. Wczoraj mi się nic nie chciało i wgl. nuda.
Wczoraj lekcje były masakrą i pierwsze co zrobiłam po przyjściu do domu to wsadzenie obiadu do piekarnika i poszłam w kime na kanapie. Jak zaczą minutnik pykać zawołałam brata i dalej w kime x  d. Tak więc spałam podan 2 godz. i czułąm się wypoczęta wow x d. Później jak zwykle lekcje i te sprawy ; )

Opaska w stylu hippi to kolejny temat posta po to aby poprostu był x d . Wgl. nie mam pomysłów i zaczynam brać ze swojej listy która niekoniecznie mi wyszła x d To do notki. Powiem wam szczerze że nie wiem jak mam wytłumaczyć to. Nie mam zamiaru wam tłumaczyć jak działa opaska bo to śmieszne x d Więc po prostu zdj ; )




Rozpuszczone włosy z opaską w styku hippie








Jak dla mnie świetnie. ; )
Mam takie  w tym stylu tylko barwy kolorów x  d
Jednakże nienosze ich z barku odpowiedniego stroju do nich x  d : D
Ja lece później kolejna notka ; )

Walnij SMAJLA

paa ; **









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz