niedziela, 11 września 2011

Amy Winehouse

Emmaa ; D

Długo zastanawiałam się nad tematem do tej notki. Jednak jak wczoraj jechałam z mamą do mista zauroczyła mnie jedna piosenka. Zobaczyłam na wyświetlacz a to był nie kto inny tylko AMY WINEHOUSE. Nie wiem ile czasu jest już po jej śmierci.
Jak teraz chciałam poszukać tej oto piosenki trafiałam za pierwszym razem. Później weszłam w kolejną i kolejną. I powiem szczerze jestem ogromnie zauroczona jej głosem jak i piosenkami. Piosenki obiły mi się o uszy ale nie wiedzałam za dużo o nich np kto śpiewa i wgl.
Tak jak mówiłąm długo zastanawiałam się nad tematem posta i stwierdziłam że poświęce go na piosenki Amy. Szkoda że odeszła a ja dopiero teraz dowiedzałam się o niej i jej muzyce bo chętnie wybrałabym się na koncert ; )

BACK TO BLACK


REHAB:





 LOVE IS A LOSING GAME



TEARS DRY ON THEIR OWN




YOU KNOW  I'M NO GOOD



STRONGER THAN ME





Wszystkie piosenki pochodzią z 23 grudnia 2009 roky i są jak dla mnie warte uznania.
Miała i ma świetny głos.
Warty pozazdroszczenia ; (
Dobra ja lece
Do jutra 

Walnij SMAJLA

paa ; **





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz