środa, 7 września 2011

Kolczyki z modeliny ; )

Emmaa ; D

Tak więc dzisiejszego ostatnia notka kolejna jutro x d Obiecałam to pisze dopiero przed chwilą na fbl Pasiiny przypomniałam sobie że dzisaj Top Model 2 x d : ) DZIĘKI CI PASINA x d ; D Tak więc sie strzeszczam bo zostało mi 40 min a sie musze jeszcze wykąpać żeczy na jutro wyjąć i wgl x  d
Tak więc dzisiejszy dzień miną mi dobrze ; ) . Okazało się że bd gospodarzem nie fajnie x d Na matmie mamy potęgi tak więc pełny ogar x d w- f jak zawsze ćwiczyć trzeba x d ; / Nowa pani od gegry... Mieliśmy o krajach Afrykańskich i wgl jak oni mogą tak żyć jedna kolesiówa ze zdjęcia wyglądała jakby miała tależ w buzi ... No ale dobra taka ich tradycja... No i oczywiście za  2 tyg referat z wybranego państwa z Afryki i ich obyczaje i kultura ; ) Chce wybrać albo Madegaskar albo coś tam kości słoniowej x d Polski większy ogar z tych rzecz. itd Normalnie postępy ; ). Rosyjski jeszcza na dodtakek mamy z b to jest nas 34 i normalnie zachowują sie co niekturzy jak bydło ahaha Religia jak religa nie ma co mówić. przyszłam do domu i patzre brat obiad romi wow ; D . 

Wracając do tematu posta bo zara słuchawki se wybieram tak tak <jupi> ; D

Powiem szczerze kolczyki podobają mi się jak najbardziej nasłodsze są te przy uchu moja koleżanka ma jakieś niebieskiego stworka z ciastkiem powiem szczerze że nie wiem jak on się tam zwie x d Poprostu pokaże wam jak dla mnie nasłodsze wzory takich oto kolczyków ; )
Mam nadzieje że spodobają się wam tak jak mi ; D








kolczyki konie białe m.jpg

kolczyki banany m.jpg


Tak wiem że to nie kolczyki ale to takie słodkei x  d : D



MISIE Z KOKARDKĄ RÓŻ - KOLCZYKI Z MODELINY+GRATISY

KACZUSZKI wkrętki sztyfty z modeliny+GRATISY

UROCZE PANDY sztyfty wkrętki z modeliny+GRATISY

SŁODKIE BABECZKI sztyfty wkrętki z modeliny+GRATIS

Jest tego o wiele więcej ale nie mam siły szukać ; )
To już na tyle chyba x  d
Właśnie a jak wam się podobają ?.
Może macie jakieś ciekawe wzory i chcecie się ze mną podzielić ?. 
Piszcie : )

Walnij SMAJLA

paa ; **












1 komentarz: