poniedziałek, 12 września 2011

Emma Watson

Emmaa ; D

U mnie dzionek spoko x d Na Ifie oglądaliśmy przebieg burzy.. dosłownie. Wszyscy skierowali swoje siedziska w strone okna i oglądaliśmy. Ja powiem szczerze troche boje się burzy ale cóż Nie schowam się gdzieś w kąt hahhah ; D Hista jak zawsze nie słuchałam  pana a h*j x d Na angielskim początek wgl nie ogar nic nie rozumiałam a pod koniec aż dziwne ogarniałam wilekie WOW x d  Na fizyce pani prosiła przepisać liste os. na jutrzejszą wycieczke to ja się zgłosiłam i przez 40 min ją robiłam. No co nie chciało mi się jej słuchać x d W-F nie było i dobrze bo mi się nie chciało ćwiczyć grr .. ; Dwięc pani nas wzieła na WDŻ powiem szczerze było dziwnie x d  Później do domku se poszłam i na kompa i fejs oczywiście hahaha. DObra koniec o mnie ; D


Znalazłam w necie zdj Emmy Watson do magazynu ''ELLE'' francuskiego. Nie wiem z jakiego miesiąca pochodzi ta oładka lae zakładam że z października. Nie wiem nie znam francuskiego x d . Jednak chiałam wam ją pokazać bo jak dla mnie Em. b. ładnie wyszła ; )







A jak wam się podoba ?.
Jesteście też tego zdania ?.

Walnij SMAJLA 

paa ; **





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz