niedziela, 18 września 2011

Przed świtem

Emmaa : D

Cięzki mi wam powiedzie cokolwiek na temat mojego dni bo dopier 13:30 x d . Ale spróbuję ; ) Wstałąm zeszłam na dół na śniadanie ubrałam się umyłam zęby x d poszłam do kościoła następnie po zakupy i do domu na kompa hahah Ależ szczegółowo x d. No i tak se oglądam wszystkie możliwe blogi które oglądać lubie i dzięki jednemu wpadałam na pomysł na dzisejszą notkę ; ).

Tak więc 18 listopada 2011 roku w kinach bd premiera ''Przed świtem '' na który chcemy wyciągnąć panią że całą klasa x d . No w sieci co jakiś miesiąc może dwa wrzucają oficjalne zapowiedzi ; ) Ja powiem szczerze nie mogę się doczekać filmu, normalnie nie wyrobie ale tylko 2 mies. Wytrzymam ; ) . Tak więc w dziesiejszej notce chem wam pokazać znalezione przez ze mnie zapowiedzi : ) . Tak więc miłego oglądania ; )


















Mam nadzieje że wam starczy ; D
Niektóre sceny się pojawiają wielokrotnie ja to wiem x  d ; D
CZy tak jak ja nie możecie się doczekać filmu ?.
Zostało równo 2 miesiące ;; D 
Tera się kapnełam x d
Ja spadam ; D
Walnij SMAJLA 

paa ; **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz