niedziela, 25 września 2011

Diva

Emmaa  : D

Dzisaj też dzień może się nie skończył ale już go dodaje do udanych ; ) . Jest 14 a ja ani razu nie kłóciłam się z Adasiem już półtora dnia rekord hahahah . Siedze sb tera przedemną lekcje które musze odrobić i nauczyć się  i poprawić tą nieszczęsną jedynkę z histy. Coś czuje że bd 5 x d  . Dzisiaj cóż co robiłam wstałam byłam w kościele tera se siedze i za 2 godz. może przyjadą goście x d . Dobra pisze szybko bo jeszcze musze poprasować grr ; // x d Tak więc szybko do tematu notki:

Diva

Sklep z śliczną biżuterią, znany nie tylko w polsce co na świecie ; ) . Do firmy Diva weszła nowa kolekcje o nazwie "Casual" Ciężko mi o niej powiedzieć powiem wam tylko że posiada wile kształtów. Kolczyki skrzydła, pierścionek żyrafa czy naszyjnik robot. Mi osobiście kolekcja się bardzo podoba, choć niekoniecznie wszystko ;  ) dlatego przy najbliższym wypadzie do Olsztyna napewno odwiedze i może sb coś zakupie : ) . Tak więc zapraszam do obejrzenia zdj z tej oto kolekcji : ) :

Pierścionek

Naszyjnik

Naszyjnik


Naszyjnik


Naszyjnik



 Naszyjnik

Naszyjnik


 Naszyjnik

Naszyjnik

Naszyjnik

Naszyjnik


Naszyjnik

Naszyjnik

Kolczyki

Kolczyki

Kolczyki
Kolczyki

Kolczyki


Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki

Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki

Kolczyki


Kolczyki
Kolczyki

Kolczyki
Kolczyki
Kolczyki
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Pierścionek
Korale + Bransoletka

Korale

Korale

Broszka

Breloczek


Bransoletka
Bransoletka

Bransoletka

Bransoletka

Bransoletka

Bransoletka

Bransoletka
http://www.divapoland.pl


Jak już wspominałam nie wszystkomi się podoba. Choć jest wiele żeczy w któeych się poprostu zakochałam < 33 x d Kolczyki sówki, brylloczek, pierścionek króliczek ( czy cokolwiek to jest x d) lisek również pierścionek. Są przesłodkie ; D 
A jak wam się podoba ?.
Zgadzacie się z moim zdaniem ?.
Czy może macie inne zdanie ; )

Walnij SMAJLA 

paa ; **



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz