środa, 7 września 2011

Co było w poniedzałek ; )

Emmaa ; D

Wiem wiem miałam napisać w pon. notke co robiłam tamtego dnia ale powiem szczerze że nie było czasu. Jak ja mam dość szkoły że masakra grr ; /. Dzisiaj wgl. bd 3 notki razem z tą hyhy ; ) musze nadrobić zaległości ; )). Tak więc zabieram się do roboty. Dzień opisze w kolejnej notce ten dzisiejszy oczywiście bo teraz pon. a może jeszcze w kolejnej opisze wtorek zobaczymy ; ).

TAk więc w poniedzałek pierwsza lekcja infa nie ma co opisywać tego bo po co mam pisać że siedzałam  na fejsie itd ; ) . Później hista. Powiem szczerze że lubie tego pana. Możmna się z nim nieźle pośmiać x d ; D. No miałam na Angielskim kartkówke i była ona taka niby łątwa ale kepsko poszła normalka ; ). Fizyka grrrrr. jak ja jej nie cierpie.  Poprostu nie lubie tej pani ona zraża mnie do całej Fizyki no ale siadłam z patrycja a ona tak mądra i powiedzała że mi pomoże DZIĘKI : ) jeszcze na fizie prosiłam dziewczynu aby gadały nawqet głupoty aby zleciała lekcja : '' bd używać ćwiczeń'' "a będą kartkówki" "A sprawdziany " wszystko było bez senu i zaniem sie obejrzeliś,my mineła cała lekcja x d 
W-F z panem takie gadanie i WSO i wgl gadaliśmy. a wszysckim sie nie chciało jeszcze iść na wdż a wtedy pani dyrektor ( ale my mamy dopiero za tydzień ; ) ) Acha i spk a ja sie wdrapywałam na drugie pietro x d ; D no ale wcześniej skończyliśmy hyhyhy ; D Później do domu i pisze totke i pisze już skończyłam a tu mi sie wszystko usuneło czicie zdj. tekst i wgl. masakra ; / grr...

Dobra to już chyba wszystko na temat pomiedzałku zara kolejna notka ; D

Walnij SMAJLA 

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz