poniedziałek, 5 września 2011

Kolorowe słuchawki duże

Emmaa ; D

Jestem wściekła aaa miałam już skończoną notke i mi sie cofneła a było wszystko nawet zdj. już miałam pisać paa : ( aaaaaaa ja pierdziele grr. ale mniw to wkurzyło grr ; / Dobra zaczne od ppoczątku .

Dzień opisze wam w odzielnej notce bo już nie mam siły pisać grr ; o Napewno dzisiaj może za godzinkę albo wieczorem ... w każdym bądź razie dzisiaj.

Tak więc napewno znany jest wam ten temat. Ale po prostu tak chce go przeprowadzić że masakra ; ). Napewno sb takie kupie tylko musze poczekać aby do mojego portfela wpłyneła gotówka x d ; D Rodziców nie chce naciągać bo takie fajne kosztują ok 100 wiem że to dla niektórych mało no ale wrzesień to ten czas kiedy jest mało kasy bo książki w wgl. Tak więc sb takie sprawie może w tym miesiącu ; ) Napewno zamóiwe je na allegro bo w moim mieście napewno takich nie ma ; / po co mam marnwać siły na chodzenie po sklepach z rtv i agd x d jak moge se siąść na wygodnym fotelu i namówić przez neta x d DZIĘKI CI STWÓRCO NETA I ALLEGRO x d Tak wieć nawe zdj bd z allegro aby każdy komu sie dane spodobają bez problemu je zamówił  : ) Nawet dam wam linki jeżeli kogoś to interesuje ; )

Wiem że te nie są takie jak w temacie notki ale są takie słodziutkie że chcem je wstawić :






No i teraz te z tematu posta : ) :

















Skullcandy słuchawki mp3 mp4 8 KOLOR PREZENTY!!!!








 


K365 Duże Słuchawki STAR Mega jakość super Cena













AIRWALK kolorowe słuchawki nauszne - jedyne!





















miętowe słuchawki Urbanears Plattan Pool - GW, FV







Mam nadzieje że autorzy stron o nic mnie nie posądzą x d ; )
Jak wam się podobają ?>
Ja jakoś zakochałam się w tych przed ostatnich miętowych mmm ; ) 
Tylko takie cacko kosztuje 230 grr ; /
Dobra ja lece, a co z dzisiejszym dniem to napisze później ; )

Walnij SMAJLA

paa ; **





























5 komentarzy:

  1. Mam pytanie,czy wiesz gdzie jeszcze można kupić słuchawki Urbeats miętowe? Czy jest taka aukcja na allegro? Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam że odpowiadam dopiero teraz ale przed momentem zauważyłam ten komentarz ; (
    Jeżeli chodzi o słuchawki to przeszukałam kilka źródeł i niestety jedyne model którym jesteś zainteresowany/a jest dostępny na ebay'u jednak przesyłka to ok 70 zł:
    http://www.ebay.pl/itm/URBANEARS-Plattan-Kopfhorer-Headset-Pistachio-01-/200846750423?pt=Kopfh%C3%B6rer&hash=item2ec36632d7#ht_6191wt_1059
    jednak jeżeli nie chcesz wdawać aż tylu pieniędzy znalazłam słuchawki również w kolorze miętowym z firmy Superlux : http://kolorowe.net/product-pol-299-Superlux-HD661-Green.html . Wszystkie recenzje jakie przeczytałam na temat tych słuchawek były pozytywne ; )
    Mam nadzieje że choć odrobinę pomogłam : )
    Jeszcze raz przepraszam za opóźnioną odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej,te miętowe są naprawdę fajne,tylko że nie ma adresu,a te w twojej odp. którą dałaś powyżej,to 1-na aukcja się zakończyła(przesyłka 70zł)a te drugie takie sobie...A.i mam bardzo ważną prośbę:jakby wpadły ci w oko gdzieś jakieś słuchawki,to proszę o link,będę zaglądała tu co jakiś czas.I NAJWAŻNIEJSZE:mój telefon(samsung dotykowy,kolorowa tylna obudowa)ma podłużne wejście(około 1,5mm).Proszę o jak najszybszą odpowiedz,ponieważ muszę wysłać list do Mikołaja;)W razie potrzeby proszę o kontakt przez twittera:https://twitter.com/mrs_Payne8 ;)
    Pozdrawiam i czekam;)Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny raz przespałam odpowiedź gdyż jakoś od dłuższego czasu nie wchodziłam na pocztę ; (
    Jeżeli jeszcze nie udało ci się kupić żadnych słuchawek to po prostu polecam raz na jakiś czas sprawdzanie tych słuchawek na ebay'u bądź na allegro bo może akurat się trafi że ktoś będzie miał w sprzedaży : ) Aukcję szybko się zmienią więc po prostu sprawdź linki poniżej i poszukaj po ikonkach może akurat znajdziesz miętowe : )

    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=URBANEARS+&_sacat=0&_from=R40


    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=urbanears


    Po raz kolejny przepraszam za takie opóźnienie w odpowiedzi : (
    Pozdrawiam ; ) Emilia

    OdpowiedzUsuń