sobota, 24 września 2011

MTV EMA 2011

Emmaa : D

Wiem wiem nie byłlo mnie przez jakieś pare dni ale z tego względu że byłam chora i nie miałam głowy na pisanie ; ). Tak więc teraaz powróce  x d Jednak nie bd odrabiała notek bo to bez sensu bo i tak nie mam co pisać o danym dniu x d. Tak więc dziesiejszy dzień był mega < 33 . Najpierw Olsztyn Z rodzinką i zakup mojej listonoszki : ) ( jest śliczna, naprawdę... dziękuję mamusiu  ; * x d  : ) ) później tki wgl dzień spkj. Po raz pierwszy nie pokłóciłam się z Adasiem przez 1 dzień x d  sukces x d Bawiłąm się we fryzjera Adaś się wkurzał bo wg niego miał za długie włosy i poprosił o ścięcie x d Haha noramalnie bk była x d ja się sama z sb śmiałąm i z moich min przy zbieraniu włosów hahahah ; D

Wracając do tematu notki :

MTV EMA 2011

Gala odbędzie się 6 listopada w Belfaście. Wiem że jeszcze półtora miesionca i zastanawiacie się po co ta notka. Tak więc was oświecam. Już od jakiś paru dni można głosować na swoich faworytów w takich kategoriach jak np.: Najlepsza Wokalistka, Najlepszy Artysta Pop, Najlepszy Wykonawca Koncertowy, Najlepsza Piosenka. 

ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA NA:


A tu macie nominacje:








A oto pełna lista nominowanych do MTV EMA 2011!

Najlepsza Piosenka
Adele – "Rolling In The Deep"
Bruno Mars – "Grenade"
Jennifer Lopez ft Pitbull – "On The Floor"
Katy Perry – "Firework"
Lady Gaga – "Born This Way"

Najlepszy występ na żywo
Coldplay
Foo Fighters
Katy Perry
Lady Gaga
Red Hot Chili Peppers

Najlepszy Wykonawca Pop
Britney Spears
Justin Bieber
Katy Perry
Lady Gaga
Rihanna

Najlepszy Debiut
Bruno Mars
Far East Movement
Jessie J
LMFAO
Wiz Khalifa

Najlepsza Wokalistka
Adele
Beyoncé
Jennifer Lopez
Katy Perry
Lady Gaga

Najlepszy Wokalista
Bruno Mars
David Guetta
Eminem
Justin Bieber
Kanye West

Najlepszy Wykonawca Hip-hopowy
Eminem
Lil Wayne
JAY Z & Kanye West
Pitbull
Snoop Dogg

Najlepszy Wykonawca Rockowy 
Coldplay
Foo Fighters
Linkin Park
Kings Of Leon
Red Hot Chili Peppers

Najlepszy Teledysk
Adele – "Rolling In the Deep"
Beastie Boys – "Make Some Noise"
Beyonce – "Run The World (Girls)"
Justice – "Civilization"
Lady Gaga – "Born This Way"

Najlepszy Wykonawca Alternatywny
Arcade Fire
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
The Strokes
30 Seconds To Mars

Najlepszy Wykonawca MTV World Stage
Arcade Fire
The Black Eyed Peas
Diddy Dirty Money
Enrique Iglesias
Kings Of Leon
Linkin Park
My Chemical Romance
Ozzy Osborne
Snoop Dogg
30 Seconds To Mars

Najlepszy Wykonawca MTV Push
Alexis Jordan
Big Time Rush
Bruno Mars
Far East Movement
Jessie J
Katy B
LMFAO
Neon Trees
Theophilus London
Wiz Khalifa

Najwięksi Fani
Justin Bieber
Lady Gaga
Paramore
Selena Gomez
30 Seconds To Mars

Najlepszy Polski Wykonawca
Afromental
Doda
Ewa Farna
Monika Brodka
Myslovitz


Jeszcze raz Zapraszam do głosowania : ) 
Ja głosowałam, a wy ?.

Walnij SMAJLA

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz