poniedziałek, 19 września 2011

Emmy Awards 2011 cz. 1

Emmaa : D

Jest dobrze ; D w czasie lekcji byłam ogromnie wściekła na nauczycielke od fizy kto by dał 3 zadania z wykresem ślicznym od linijki 10 min ?! myślałąm że pękne a poszliśmy do pani pedagog powiedzała że pogada x d normalnie jestem happy ; D x d później okej na w-f graliśmy w piłkę z chłopakami chyba z 5 razy odbiłam hahah szpan x d nie no żart ; D

Dobra wracam do tematu posta. Wczoraj tak dokładnie dzisaj x  d o 2 w nocy można było obejrzeć na HBO Emmy Awards 2011 ja niestety nie oglądałąm ale poszukam w gazecie może bd powtórka ; ) . Gwiazdy prezentowały swoje stroje które chcem wam po prostu pokazać ; )






Nina Dobrev




Kate Winslet


Evan Rachel Wood


Gwyneth Paltrow 


Katie Holmes


Lea Mitchele


Dianna Argon


Heidi Klum



Christina Hendrcks


Claire Danes 


Zaraz dodam cz. 2 poprostu wole podzielić na 2 części aby mi się przypedkiem coś nie zepsuło i poszło nie wiem gdzie x  d

Walnij SMAJLA

paa ; **






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz