niedziela, 11 września 2011

piątek : słuchawki

Emmaa : D

Tak tak wiem znowu mnie nie było 3 dni ale brak walonego czasu hmm... . Wgl. przez szkołe brak czasu jak w wakacje się nudziłam to tak teraz zero czasu. może jest ale najczęściej spędzam go słuchając muzyki to mnie odstresowuje. Właśnie mi w uszach leci '' don't stop beliven'' ( czy jakoś tak to sie pisze x d) tera "take a bow" oczywiście wersje GLEE uwielbiam je <33. Tak więc w piątek skoczył mirok na karku x d . Skończyłam 1.. a tak wgl to co za różnica x d  Tak więc w piątek dziwnie każdy był dla mnie miły.  Tak więc lekcje fastem mineły ; ) i ja se do domku z karoliną szłyśmy no niekoniecznie bo obeszłyśmy 2 sklepy + drogerie aj tam aj tam  x d Brat ciągle dzwonił a ja jak zawsze go olałam i szłam do domu 40 min jak zawsze szłam niecałe 15 aj tam okazało się że przyjechała babcia a ten idiota mi nie powiedzał grr. No i w piątek przyszły mi słuchawki. Dostałam od rodziców... Jestem mega happy z tego powodu bo już je uwielbiam każdego dni jak i wieczoru chodzi z nimi po domu i słucham mjusik x d  Na zdjęciach miały wyglądały na szare zaś na żywo pod światło są jakby lekko fioletowe co jest jeszcze lepsze < 33. Tak więc pokaże wam zdj. które nie są moje ale z neta bo nie chce mi się robić zdj. x d  ; ) :



Jest to model JVC HA-S350

Ja jestem mega zadowolona z dźwięku i wgl ; ). i oczywiście serdecznie polecam ; )

Dzisaj jeszcze bd  2 notki. Ta już nadszła końca x  d .
Kolejne wstawię później..

Walnij SMAJLA 

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz