środa, 19 października 2011

Wawa - z życia wzięte

Emmaa ; D

Wiem nie pisałam ale ta  jebana szkoła mnie wykańcza ; // niedość że mi się przez nią spać chce to jeszcze nie mam siły na nic. Dzisaj nie mam siły wymyślać tematu posta b jestem padnięta na maksa. Spałam dokładnie 4 godziny i 20 minut na na około 30 godz. więc się ni dziwcie x d

Dzisaj byłam na wyieczne z tych no Akademi Młodych Noblistów ; D TAk właśnie : ). Powiem szczerze że był na[rawde śmiesznie Iza i jej do końca zedrzony głos jakaś masakra ; ) Zamiast ona oszczędzać żeby jak mi przeszedł po 4 dniach to ona chyba 2 tygodnie go miała haahha Jak ona wrzeszczała ja nie moge hahahha Mówimy aby oszczędzała głos a ona nie dalej x d Wogóle były same odpały x d
Śledziłyśmy ładnego chłopaka w centrum kopernika ale chyba się nie zjażył hahha ; )
A huj ja se lubie robić siara lubie śmać się z sb : D

I tą płęte trzeba pamiętać : Śmiej się ze swoich głupt tak jak śmiejesz się z innych głupot : D

Same odpały były x  d ; D

Po raz pierwszy się tak śmiertenie boje .... Przez cb Karolnko tak ....
Wole wiedzieć niż późenij dupaa ; )

DObra trzeba pomyśleć o dobrych chwilach i jest lepiej i humor mi wraca : )

W autobusie jak wracaliśmy gorąco jak huj. Myślałam że nie wyrobie ; ) Ale reszty może wam nie powem x  dd

A i bd się starać notki codziennie  choć brak czasu : ) Postaram się : )

JA myka Tap Models zaraz : )

WALNIJ SMAJLA

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz