poniedziałek, 24 października 2011

Motywy gwiazd

Emmaa : D

Dzisiejszy  dzień spoko. : > Niedawno wróciłam z gitary tak więc jeszcze troszku nie ogarniam. Siedzę sobie obok leży streszczenie do syzyfowych pac ( na jutro) a książki z wosu i historii w plecaku (jutro z obu kartkówka ) i książka od polaka bo wiersz ( na jutro) a i jeszcze książka z angielskiego sprawdzian ( jutro).... Tak więc świetnie, ale se poradzę siedzę koło dobrej Patrycji pomoże mi : ** A syzyfowe prace ogarniam jakoś tylko musze tych bohaterów jakoś ogarnąć ; ) x  d A wiersz to znam tylko przed lekcją przeczytam i gites : )  Nie no bd dobrze ściąga z anglika jest a na wos i histe mam patrycję ; ) ( dziękuję ci ; **)

Dobra wracając do tematu bo troszku brak czasu : ) Co raz częściej na koszulkach pierścionkach kolczykach czy na innych częściach naszego ubioru czy dodatkach np do pokoju znajdują się jakieś gwiazdy. Ostatnim czasy dzieci ( chodzi mi o takie w młodym wieku, bo nie to że się uważam za nie wiadomo jak dorosłą) nosiły na koszulkach podobizny takich ludzi jak hanny montany czy seleny gomez. Teraz zaczęto produkować koszulki czy inne dodatki z myślą o starszych i o młodzszą młodzież ( 14-15 lat ) np. z Marlyn Monroe a nawet z bitelsami czy Preslejem ( nie wiem za groma jak sie to pisze hahah ) JA osobiście mam pierścionek z Monroe ale mam do tego przeznaczoną notkę później : ) . TAk więc zapraszam do obejrzenia zdjęć : P :







 








Monroe V - 0211

Green Day ROC1529



 Elvis Presley ROC1467

3 ostatnie pochodzą ze strony:



Jak wam się podobają ?.
A może wy macie coś z motywem gwiazd ?.


Walnij SMAJLA

paa ; **


 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz