poniedziałek, 3 października 2011

Play LIsta z września

Emmaa : DD

WIem wiem że jestem coraj żądziej ale szkoła jest stra szna. Fakt miałam czas ale ten wolny przeznaczałam na oglądanie 90210 x d wybaczycie x d teraz się czekam aż pojawi się jakiś odcinek x  d Dziesiejszy dzień wporządku pełen luz jutrop też więc zajebiście x d Przszłam do domu obejrzałam te ostatnie odc 90210 i się nudziłam. Tak więc przypomniłao mi się o blogi tak więc jestem i pisze.
Ta notka była wam znana w tamtym miesiącu. CHodzi o to że w każdym miesiącu mam playlistę 5 najczęściej słuchanych piosenek  x  d Mam nadzieje że wam się podobają  x d

1. Demi Lovato - Skyscraper


2. Glee - Beth



3. Rihanna- Take a bow



4. Tede - Jakby jutra miało nie być



5. Adele - Rolling in the Deep



A jaka jest wasz play lista z września : D

Walnij SMAJLA 

paa ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz