niedziela, 23 października 2011

torebki hity jesieni 2011

Emmaa : D

Dzisiejszy dzień zapowiada się spoko : ) . Nie wiem co mam wam powiedzie bo jest dobiero za 15 druga tak więc dzień można się powiedzień dopiero zaczął. Mogłabym napisać notkę późnmiej na koniec dnia, ale mam już zaplanowane uczenie. Uwaga ja się będe uczyć WOW xd Tak więc dzisaj wstałam zeszłam na śniadanko( zapiekanki mniam ) Ogarnełam się poszłam do kościoła wróciłam zjadłam coś x dprzepiasłam troche zeszytu na gitare, i wkleiłam 2 zdj do kroniki i skończyłam opisywać jedną z wycieczek : ) Teraz sb siedze czekając na obiadek kyrczak mniam .... ; )Po obiadku jedziemy do Braniewa do babci tak więc dp;oko : )

Dobra wracam so tematu posta : ) Wczoraj mówiłam wam o butach tej oto jesieni, tak więc teraz czas na torebk : ) Znowu użyje gazety bo jak ja bd szukać to to nie wypali x d Tak więc powiem tak ta jesień jest pełna kolorów : ) x  d No nie przedłużąjąc bo zara bd mnie wołać mamuśka zaczynam : ) :

W stylu Birkin bag:

Truffle (Brown) Two Tone Bowler | 227108524 | New Look

New Look

Large Patent Trim Bag

Topshop



Potrfelowa:

Tan (Stone ) Mock Snakeskin Envelope Clutch | 218545718 | New Look

New Look

Fuscia (Pink) Patent Envelope Clutch | 224191477 | New Look

New Look





Teczka albo bardziej znana jako lisonoszka:


Torba

House



New Yorker

Kuferkowa:



Framed Doctors Bag'

Topshop

Frame Boarded Doctors Bag
Topshop


Geometryczna:

Felt Shopper Bag

Topshop

Zip Suedette Side Bag

Topshop

I jak wam się podobają ?>
Co o nich sądzicie ?>

Walnij SMAJLA

paa  ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz