sobota, 22 października 2011

buty hity jesieni 2011

Emmaa : D

Teraz wracam pierdziele szkołe hahahha nie no żart  ale napewno będe tu wpadała częście,. Dzisaj byłam w olsztynie i nic se nie kupiłam... jestem wściekła widziałam zajebiaszczą czapke i rękawiczki ale oczywiście musiałam się opierać mama napwiała a ja nie  a tera żąłuję był ten zestaw wprost dla mnie idealny... Choć wątpie czy go kupie bo na pewno wykupią zanim pojade do Olsztyna : ( . JEdnak wiem już czego szuklać... To chyba dobrze nie ?! x  d ; ).

Pisałam wam pare notek wczęśniej o trędach tej zimy. Zapominając o jesieni. Dlatego przy użyciu gatety ( HOT moda & shopping numer 11 ) pokaże wam hity tej oto jesieni 2011. Poprostu zaczynam :

Motorowe oficerki:


New Look

H&M




Traperowe botki:


River Island


stylowebutki.pl



Futrzane na obcasie:

Kozaki Casadei

Casadei




Alexander McQueen



Lakierowane mokasyny:



Blessus

SULLIVAN Platform Moccassins

Topshop


Błyszczące sandały:

Gold (Gold) Glitter Cross Over Strap Platform | 236385393 | New Look

New Look


Black (Black) Glitter T-Bar Sandals | 230459101 | New Look

New Look

I jak wam się podobają ?.
Co o nich sądzicie : )

Aha ostatnio pare osób które znam pytało się mnie co oznacza "Walnij SMAJLA'' dlatego teraz wam tłumacze : ) To poprostu '' UŚMIECHNIJ się " 

Walnij SMAJLA

paa : **





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz