środa, 12 października 2011

CCC jesień - zima 2011/2012


Emmaa : D

Wiem i przepraszam że mnie tu tak długo nie było, no ale cóż szkoła ; // . Nie chce mi się do niej chodzić no ale trzeba ; > . Przez ten czas praktycznie nic się nie zmieniło x d  Wiecie co pisałam spr z fizy i dostałam 4 - ; D yeahh x  d 
Dzisiejszy dzień spk ; ) Dzisaj otrzęsiny pierwszaków były hhahahaha. Widzień ich twarze pomalowane na kotka hahahahh jebie x  d : D Na jutro trena trzeba się nauczyć. Już tak mniej więcej umiem .... No ale musi być " piękna recytacja" haah oczywiście  x d 
jeszcze dzisiaj byłam na zakupach z rodzicami i kupiła sb takie słitaśne i wygodnie mięciutke w środku, no ale to później teraz temat posta ; D

No nie ma co tu się rozpisywać. Pokaże wam tutaj kolekcje z CCC na naszą jesień / zime . Powiem szczerze nie wszystko mi się podoba, niewystko jest takie ładne no ale cóż to moje zdanie ; ). :
























































































































































































 











zdj. pochodzą ze strony : 

http://www.zeberka.pl/art.php?id=13990

A jak wam przypadła kolekcja. Jesteś na TAK czy może na NIE . A może tak po środku ?. : )

A i zapomniałam wam pokazać. Moje buty są akurat z CCC i jestem nimi mega zadowolona. Są poprostu przesłodkie i wygodne że cholera : )


Serdecznie polecam : >

Walnij SMAJLA

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz