wtorek, 25 października 2011

Kalosze

Emmaa : D

Powiem szczerze mam cholernie mało czasu ale obiecałam dodawać notki codziennie... Dzisiejszy dzień spoko : ) Czaicie to dostałam 4 z ANGIELSKIEGO ! kur*aaa : D
Dostał 4 z tego co pisałam i chciałam poprawiać ; ) Pani zauważyła że niektóre zadania nie są odpowiedne na nasz poziom i omineła 3 : ) Zamewne miałabym wtedy 2 x  d Dostałam 6 z technii za znaki huehue :D a z wos 3+ hahahh no miałam dobrze ale panu się niepodobało : o On mnie chyba nie lubi : (( x  d A i z wiersza 5 : )
Powiem szczerze myślałam że bd gorzej : ) . Jutro sprawdzianik z matmy i gegry ; /// Ale se jakoś poradze położe sb kalkulator na kolana hahah Z gegry gorzej no ale cóż ....

Dobra nie przedłużąjąc wracam do tematu notki : )

Kalosze wiecie co to jest i te inne rzeczy. A nie chce wam opisywać bo zrobiła bym z sb debilke a nawet z was x d  ( nie to że jakoś tak uważam NIE ! x  d)
No to powiem tak kalosze jak praktycznie połowa z żeczy mam cholerną chęć je kupić. Kalosze kupie na pewno tyle że na allegro  bo u mnie zbytnio nie ma a jak są to po 100 ; / Bez przesady  x d Dobra pokaże wam kilka ciekawych modeli : )

Black (Black) Spotty Wellington | 228010701 | New Look

Newlook

Blue (Blue) Union Flag Welly | 228009940 | New Look

Newlook

Stone (Stone ) Leopard Welly | 228011616 | New Look

Newlook

Red (Red) Mel Rubber Boots | 235488960 | New Look
Newlook


Portman Ribbon Wellies By Joules
Top shop


Top shop


Top shop

zyczenie6.jpg

HUNTER

Kalosze Hunter

HUNTER

Znalazłam bym na pewno więcej tylko tak jak mowiłam nie mam zbytnio czasu : )

I jak wam się podobają ?.
TEż macie chęć zamówić w tym roku, czy już posiadacie ?. : )

Walnij SMAJLA

paa ; **











  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz