poniedziałek, 29 sierpnia 2011

VMA 2011

Emaa ; D

Wiem dawno mnie nie było ale brak czasu i zamulanie sprawiły że nie miałam chęci na nic ; D.
Dzisiaj chcem wam pokazać stroje gwiazd na VMA i postaram się wam delikatnie wyrazić swoje zdanie ; )
Tak więc zaczynając :

Selena Gomez:


Osobiście podoba mi się ta sukienka i jak w niej wygląda Selena. W niej nogi Seeny wydają sięjeszcze dłuższe co jest ogromnym plusem. Ogólnie Sel ma świtną figurę do tej sukienki i bardzo podkreśla atuty piosenkarki. Sukienka jak dla mnie dobrana w tajemniczym stylu. Świetnie dobrane dodatki. Oby tak dalej ; )

Nicki Minaj:


Poweim szczerze że ciężko mi to skomentować. Nicki lubi naj widoczniej zaskakiwać. Tak więc się jej udało. Skomentowanie tego stroju zostawie wam ; )

Miley Cyrus:


Postawiła na klasyczną kreację. Na innych zdj. z jej strojem widzałam że ma wycięcie na plecach co sprawiło że sukienka nie była nudnawa.  Mi osobiście nie podoba się Miley w tej kreacji. Nie wiem dlaczego. Jakoś lepiej jak dla mnie wygląda w Bieli. A wy jak sądzicie ?.

Beyonce:


Beyonce w ciązy wow, i składam gratulacje : )
Ale wracając do stroju. Dostaje za niego 5 z plusem. Swietnie dobrany kolor ( jak dla mnie w takim jej najlepiej ; ) ) Idealny krój i jej biżuteria ... Bravo

Britney Spears:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Brtiney Spears

Hmm. britney ....  Pierwsze co zauważyłam patrząc na to zdjęcie to buty. Jak dla mnie powinny do tej sukienki lepiej pasowałaby proste czarne buty, ale to moje zdanie. Sukienka może być. Dawniej pamiętam że britney szokowała kreacjami i co było w niej wtedy niesamowite. Teraz po prostu wtapia się w tłum ; )

Demi Lovato:
VMA 2011 ZDJĘCIA > Demi Lovato

Co do Demi. To nie mam żadnego komentarza. Podoba mi się ten strój wszystko jest w porządku tak więc, nie ma co komentować po prostu Bravo.

Justin Bieber:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Justin Bieber


Co do Justina... Sama nie wiem co mam sądzić. Tym strojem chyba chciał pokazać jakby szykował się na ostatnią chwilę i wyją pierwsze lepsze rzeczy z garderoby, ale mu nie wyszło widać że bardzo długo dobierał strój. Wszystko było by świetne gdyby nie te buty grr... A tak wogóle o co chodzi z tym wężem xd ?.


Ekipa z New Jersey:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Jersey Shore

Zaczne od początku : )
Vinny : Postawił na czerń i biel i bravo ; )
Snooky :  Najlepsze chyba z tego stroju są buty mmm ; D 
Ronny: Wszystko było by dobrze gdyby garnitur nie był z satyny ; o
Sami: Świetnie wszystko dobrane ;)
Denna: Jednym słowem maskara. Jak dla mnie wielke out ; o
PaulyD: Wszystko dobrze. Czerń wymiata haha
Jwow: Po prostu dobrze
Jeżeli miałabym wybrać faworytów : to z dziewczyn Sami a z chłopaków PaulyD ; )

Katie Holmes

VMA 2011 ZDJĘCIA > Katie Holmes

Z tego co wyczytałam buty najgorsze z całego wieczoru... Może i mają rację nie wiem ...
Ale co do sukienki to postawiła na stary styl który teraz mi się bardzo podoba :  bravo : )

Kim Kardashian

VMA 2011 ZDJĘCIA > Kim Kardashian

Kim ponoć na dywan poszła zaraz po przyjeździe ze swojej podróży poślubnej : ) . Co do kreacji jakoś mi nie leży ale jeżeli czuła się w niej dobrze to nie mam nic do gadania : )


Katy Perry:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Katy Perry

Postawiła na strój w stylu japan ; ) Według mnie wyglądała naprawdę ładnie i się bardzo wyróżniała tak więc bravo : )

Snooki:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Nicole Polizzi

Już pisałam wyżej ; ) ale może powtórze wszystko świetnie i ach te buty mmm ; D

Adele:

VMA 2011 ZDJĘCIA > Adele

Adele postawiła na czerń i dobrze.  Strój świetny tylko gdyby na sukienka była odrobine krótsza ... ; )

Lady Gaga:


Gaga jako mężczyzna fascynujące haha

I to już chyba wszystko ; )
A jak wam podobają się stroje ; )
Zgadzacie się z moją opinią czy może macie jakieś inne komentarze ;) każdego posłucham

Walnij SMAJLA 

paa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz