wtorek, 16 sierpnia 2011

Outfit

Emma : D

Wiem że napisałam już dziś posta ale zapomniałam wam powiedzieć jak spędziłam dzień ; )
Dzisiaj byłam z Weroniką <33 Stęskniłam się za nią okropnie ponieważ nie widzałam jej aż rok : (
Umówiłyśmy się na 10. Jak to ja dla bezpieczeństwa ustawiłam sb 3 alarmy : o 7 , o 7.35 i o 8. Jak rano zaczą dzwonić ten o 7. to wyłączyłam go aby jeszcze pospać, o 7.35 znów wyłączyłam budzik z myślą o tym o 8.
Niestety ten o 8 nie zadzwonił i wsałam o 9.58 yyy ; / Więc szybko wstałam zadzwoniłam do Weroniki że dopiero wstałam a ona zrozumiała mnie ( jakie to miłe : ) ) i powiedzała że po mnie zajdzie uff. Patrze w lustro jakie ja mam włosy ... To jak wpadłam do łazienki to chyba się w 3 min. wykąpałam ( mój rekord hahah )
Tak więc zanim suszarka wysuszyła mje włosy to skończyło się na tym że jadłam sniadanie jak weronika już była u mnie. ( poczęstowałam ją ciastem żeby nikt nie pomyślał sb że patrzyła jak jem ;D ) Mówiła że jej smakowało (ooo dziękuję ;** )
No i tak se szłyśmy po mojej dziurze popijając FRUGO ( mniam ) i se tak gadałyśmy o tym roku co nas spotkało i takie tam. O seialach ( okazało się że mamy takie same gusty : ) ). I tak wogóle fajnie było ją spotkać bo się strasznie za nią stęskniłam ;**

Dobra ja kończe bo już zanudzam xd

Wstawię wam outfit z dzisaj. Niestety tylko rzeczy które ubrałam nie są na mnie a na podłodze bo do tego tel. nie mam kabla bo inteligentna emilka popsuła hah. Ale obiecuje że je wam wstawię może jutro... I oczywiście do tego moje adidaski :D
TAk więc wracając to outfitu ; ) :


A jak wy spędziliście dzień ?. 
Też ze znajomymi czy może rodziną ?.

Walnij SMAJLA

paa :**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz