poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Lea Michele - Harper’s Bazar

Emaa :D

U mnie wszystko w jak najlepszym porządku : ) . NIebyło mnie tu pare dni z tego względu że na tym blogu nie ma odwiedzin co mnie smuci ; (

Tak więc wracając do tematu posta. Lea znana z muzycznego serialu 'Glee' ( który strasznie polecam obejrzeć ;D )wzieła udział w sesji zdjięciowej do magazynu Harper's Bazar. Według mnie wyszła świetnie te wszystkie kwiaty piękne suknie masakra. brawa dla pomysłodawcy x d Cała sesja była według mnie cudowna a nawet bajkowa ... Pokazała świetnie uroki i urode lei ( nie wiem czy dobrze odmieniłam jej imię : ) )
na początek macie filmik z tej sesji :



FOTO :

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


A wy co myślicie ?. Zgadzacie się ze mną ?.

Walnij SMAJLA

paa ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz