wtorek, 9 sierpnia 2011

Szorty flaga USA

Emaaa :D

Wczoraj cały czas po ostatnie notce wymyślałam
 Tematy na kolejne posty... I tak się złożyło że mam ich 52 x d
Ale obiecałam sb że bd dodawała jedną dziennie aby mieć na
 kolejne dni bez żadnych kłopotów :)
Tak więc u mnie wszystko ok. wstałam o 10.23 co na mnie
to taki średni czas. Później wyjdę może z Igą. <3 i no bd fajnie :D
Ale jeszcze nie wiem pogoda kiepska. Nie mówię że pada
ale raz słońce a ra straszny wiatr :/// więc nie wiem co mam robić ;D

Dobra wracając do tematu posta : szorty flaga USA.

Te szorty jak się mylę widziałam kiedyś na jakimś blogu i mi się
 strasznie podobały ( dla sprostowania: ta blogerka miała takie na sb.
 żeby nie było że ściągam tematy od innych :D ) są takie.. ciężko
 to opisać po prostu są świetne. Z wielką chęcią kupiłabym
 se takie tylko już połowa lata i mi się nie opłaca bo założę 2 razy
 a za rok bd za małe ;/ więc kupie sb może za rok wiosną :D
Dziwną rzecząjest  to że dostępne szorty są tylko z flagą : USA a gdzie Pl ahhah

7c1466bb0005735e4dff4b53.jpg









Co sądzicie ?. Podobają się wam te szorty ?.

Walnij SMAJLA

paa :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz