wtorek, 30 sierpnia 2011

Kim Kardashian i Krisa Humphries'a

Emmaa ; D

Może zaczne o sobie , tak więz dzisiaj wstałam o 12:58 x d niczemu się nie dziwić jak poszłam spać o 4:35  x d. Mamuśka moja już wraca tak więc tera bd chodzić wcześniej spać i nirmleni bd wstawać. No ale wczoraj tzn dzisiaj x d miałam farta. Zdążyłam wyłączyć kompa ok. 4:27 i pójść do łazienki i wszedł tata. NIe wiem co by mi zerobił jakby to zobaczył ; ) że o tej poże dalej pykam na kompie x d. Spokojnie napewno bym przeżyła x dTak więc siedze sb. pisze z Pasinką o szkole i wgl. Ach ten mój spryt lisa hahah ; ) DObra nie przedłużąm x d

Tak więc dzziesiejszy temat notki to Kim i Krisi łatwo się domyśleć że również ich ślub. Odbył się  on 20 sierpnia ale jak wiecie kim dopiero jakieś 2 dni temu opublikowała zdjęcia jak sę nie myle to w gazecie OK. ale ozywiście mogę się mylić, mogłabym sprawdzić ale mi się nieche x  d.
Tak więc wrzuce wam zdj. któe znalazłam na stronie :
http://holdmewhenimscared.blogi.kotek.pl/2011/08/slub_kim_kardashian_i_krisa_humphriesa__duzo_zdjec_cz2

Najpierw wam dam okładki OK :







No i zdjęcia :





















Teraz czas na filmik z wydażenia z którego pochodzi połowa zdj ; D


A i jeszcze Osoby obecne na ślubie  : )
Na całej seremoni było około 440 gości. Nie zabrakło rodziny jak i gwiazd sami się przekonajcie : )

Mario Lopez:


Li Lo:
NIe wiem co się z nią stało : ( Bo ma strasznie zmarnowaną twarz . Na weselu ponoć strasznie się upiła .



Ciara:


Avril:


Eva Longoria:


Oczywiście nie zabrakło najbliższych :






Było ich napewno jeszcze więcej. Zostało mi ylko pogratulować i życzyć szcześcia w małżeństwie ; )

Na dziś to nie koniec jeszcze notka naoewno bd ; )

Walnij SMAJLA

paa :**





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz