środa, 17 sierpnia 2011

Magazine september 2011part 2

Emmaa :D

Dzisiejszy dzionek spędziłam w domu :D Jak rano walnełam się na kanepa to na niej zostałam aż do tera. Nie no tak źle to nie było : ). Więc nie mam wam co dzisiaj poopowiadać :D
Tak więc po prostu może po prostu przejde do tematu posta : )
Dzisaj pokaże wam 2 magazyny wrzesniowe. Pierwszy z nich to jest COSMOPOLITAN.
Tak więc zaczynam odrazu ; )

COSMOPOLITAN w USA.
Do zdjęć pozowała Dianna Argon, amerykańska aktorka telewizyjna i piosenkarka.
Zagrała w takich filmach jak : Jestem numerem 4 i Burleska
Zagrała w takich serialach jak: Glee

Okładka:



Zdjęcia:








COSMOPOLITAN w UK

Do zdjęć pozowała Fergie, amerykańska piosenkarka znana z zespołu The Black Eyed Peas.

Okładka :





Niestety znalazłam tylko okładkę : (

COSMOPOLITAN w PL
Do zdjęć pozowała Ada Szulc, piosenkarka znana z udziału w programie X Factor

Okładka:

Ada Szulc.jpg

Tu też okładka : (

COSMO. w Hiszpanii
Do zdjęć pozowała Eva Mendles, amerykańska aktorka.
Grała w takich filmach jak: Szybcy i wściekli 5, Last Night


Okładka:


cosmopolitan spain september 2011.jpg


Zdjecia :


Eva Mendes Cosmopolitan Spain September 2


Eva Mendes Cosmopolitan Spain September 3

Eva Mendes Cosmopolitan Spain September 4

Eva Mendes Cosmopolitan Spain September 5

Eva Mendes Cosmopolitan Spain September 6

COSMO w Francji
Do zdjęć pozowała Cameron Diaz amerykańska aktorka i była modelka.
Zagrała w takich filmach jak Wybuchowa Para I Co się zdarzyło w Las Vegas.

Okładka:

Cosmopolitan France September 2011.jpg

Zdjęcia:






COSMO. w Australii
Do zdjęć pozowała Jessica Alba, amerykańska aktorka
Zagrała w filmach takich jak Honey, Poznaj naszą rodzinkę

Okładka:

Jessica Alba - Cosmopolitan Magazine Cover [Australia] (September 2011)


Sama okładka : (

COSMO. w Grecji
Do zdięć pozowała Rihanna, amerykańska piosenkarka.

Okładka:

Rihanna - Cosmopolitan Magazine Cover [Greece] (September 2011)


No i co sądzicie ?.
Która najlepsza ?.
Jak dla mnie Hiszpańska i Amerykańska. Bo nie umiem wybrać : )
A dla was która najlepsza ?. : )

Wawlnij SMAJLA

paa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz