piątek, 16 grudnia 2011

Powrót... i Weekend porad

Emmaa ; D

Trochę mnie tu nie było... ponad miesiąc i za to przepraszam, miałam parę spraw do poukładanie ; D Jest git ; ) .
Od tamtęgo czasu wiele się nie zmieniło chyba żę podejście do szkoły bo bardziej ją zniedawidziłam hahah bardziej to mało powiedzane. ; ) MAm dość siedzenia na nudnym polskim aż się spać chce, mam dość siedzenia w strachu na matmie prosząc aby nie brała do tablice, po prostu jej się boję x  d Szlak mnie trafia na myśl o tym walonym wosie sądze że więcej bd rysunków na tyle zeszytu niż pisania na lekcji ... i mogłabym tak wymieniać i wymieniać ale nie chcem was zanudzać ; ) Dzisiejszy dzień spoko polski nuda, matma aloy sprawdzian na 2 lekcjach nie byłąm bo robiłąm jakiś walony łąńcuch na choinkę dla szkoły a ang pełna improwizacja w czytaniu zadań których nawet nie robiłam x d

Ok wracając do tematu Raz na jakieś 5 miesięcy bd dodawały tak zwany weekend porad. Chodzi mi głównie o np. książki, filmy, seriale, reality show itd które mogę wam polecić do obejrzenia czy przeczytania, mam nadzieje żę takie coś przypadnie wam do gustu ; )
W dzisiejszym weekendzie porad bd ... Książki. Jakoś mam sentyment do wyobrażenia sb świata zawartego w książce, wyobrażenia bohaterów i wgl. Jednak powiem wam jedno jeżeli macie wybierać czy najpierw przeczytać książkę czy obejrzeć fil ( oczywiście o tym samym tytule) to zdecydowanie książka. Najpierw miejcie możliwość wyobrażenia sb tego co obejrzycie puźniej w filmie ; )
 Tak więc co mogę wam poradzić : ) Lubie czytać różne dziwactwa o wampirach, czarownicach i wgl, chodz wiem że inni tego nie lubią. Zaś każdy ma własny gust ; ) Podziele je na 2 kategorie: Wampiry, czarowcice itd i młodzieżowe x d


WAMPIRY, CZAROWNICE ITD


Saga ZMIERZCH:


Pamiętniki Wampirów:



Dom Nocy:


Świat nocy:


Tajemniczy krąg:



Blask księżyca:


MŁODZIEŻOWE:

Szczęśliwy t-shirt:



Księżniczka i żebraczka:


Stowarzyszenie wędrujących dżinsów:



Pamiętniki księżniczki:



Plotkara:


Alamakota:




Wszystkie młodzierzowe czytałam jakieś rok dwa lata temy ale kojarzy mi się że były fajne : D A wy zgadzacie się z moimi propozycjami ?.
A może wy polecicie mi jakąś książkę : D
Chętnie przeczytam : D

emilyppp

paa : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz