sobota, 12 listopada 2011

Play Lista z października

Emmaa : D

Wiem znowu mnie nie było ale teraz zaczynam się poprawiać i bd pisać. Brak czasu niestety i lipa ; /
Dzisiejszy dzień miną mi spk. jutro wypad do olsztyna na zakupy i kino z familją x d . Mam zamiar poszukać w rosmanie jakiegoś lakieru. Od jakiegoś czasu poszukuje jakiegoś nude ale u mnie w mieście nie ma ; (

Powiem szczerze że jestem osobiście zdziwiona bo patrze dzisaj a wczoraj odwiedziliście mnie 108 razy a to dla mnie naprawdę wiele znaczy... dzisiaj 77 .... Naprawde dla mnie to wiele znaczy ale coś chyba sondz że co 10 os czyta to co pisze x  d ; D Czyż mówie prawde.... Przyznajcie x d

Jak w tamtym miesiącu, przedstawie wam play liste którą najczęściej słuchałam w pażdzierniku... Wiem że jest na to za późno bo już połowa listopada no ale cóż x d

1. Beyonce - Lov on top


2. Adele - Someone like you



3. LMFAO - Sexy & I know it




4.  Cher Lloyd ft. Mike Posner -With ur love




5. David Guetta ft. Usher - Without You 


A czego wy najczęściej słuchaliście ?.

Ja mykam ; D

Walnij SMAJLA

paa ; ** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz