niedziela, 18 grudnia 2011

Weekend porad: seriale

Emmaa : D

Dziesiejszy dzień minął jakoś szybko... Może dlatego że czytam pzed świtem po raz drugi x d  i tak się wciągnełam że masakra x d Właśnie bd rodzić x  d No a poza tym to nic ciekawego... po staremu hahaha

Dalej nie bd przedłużać bo w weekend żadko coś się dzieje dlatego przechodze do żeczy : D . Odtstnim punktem w weekendzie porad bd SERIALE .  Najbardziej uwielbiane ha. Naprawdę z serdzecznie wam je polecam ; D






  1. The secret life of the American teenagers
  2. Hellcats
  3. Plotkara
  4. Przepis na życie (PL)
  5. Glee
  6. Pogoda na miłość
  7. Dr. House
  8. Pamiętniki Wampirów
  9. 90210
  10. Jersey shore ( to bardziej jako reality show ale niech bd x d)
  11. Nastoletnie matki ( też bardziej realty show)
  12. New Girl
  13. Beverly Holls 90210 
  14. Skazany na śmierć
  15. Skins
  16. Życie na fali

jak skończe THE SECRET LIFE OF THE AMERICAN TEENAGERS to mam zamiar zacząć oglądać THE SECRET CIRCLE książka mi się podobała więc mam nadzieje że serial również mi się spodoba : D
A jakie wy lubicie seriale ?.

emilypp

paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz